woensdag 18 juni 2008

Vakantie en zo

Vakantie dan. Op mezelf aangewezen, zich koesteren in de zon en het warme zeewater. Enzovoort.

Als de financiële toestand het volgende maand toelaat, plan ik een reis naar ofwel Egypte ofwel Albanië (en misschien nog eventjes Kosovo). In september zijn er plannen om met mijn vriendin naar Turkije te gaan.

Maar sommige dingen zijn nog belangrijker deze vakantie. Zo moet ik kiezen wat ik volgend jaar ga studeren, want na drie jaar Journalistiek ben ik nog niet voldaan. Professionele opleiding, best wel ok, maar na al die jaren snak ik naar wat meer achtergrondkennis. Op voorwaarde natuurlijk dat ik volgende week mijn diploma krijg, uiteraard. Ook behaal ik waarschijnlijk op het einde van deze maand mijn rijbewijs, en ben ik aldus klaar om lustig de wereld mee te verblijen met extra uitstoot.

En dan rest er me nog de uitdaging om mijn broek te laten zakken aan het Koninklijk Paleis in Brussel na mijn afstudeerreceptie. Een mens kan het druk hebben.

Je ziet, deze blog dient niet altijd om dure woorden en grondige analyses aan de wereld te tonen. Ook ik hou af en toe van de nodige gezapigheid.

Christophe

Geen opmerkingen: